مدح رسول کاری ناب و ماندگار از گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس

مدح رسول کاری ناب و ماندگار از گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس

enlish

 

کار بسار ناب و نورانی مدح حضرت رسول باکلیک بر روی تصویر دانلود کنید.

 

اسلام علیک یا رسول الله

سلام بر تو اى حضرت محمد بن عبد الله (ص) سلام بر تو اى برگزيده خدا

سلام بر تو اى حبيب خدا سلام بر تو اى دوست خاص خدا سلام بر تو اى امين وحى خدا

گواهى مى‏ دهم كه تو پيغمبر و فرستاده خدايى و گواهى مى‏ دهم كه تو محمد بن عبد الله(بنده خاص خدايى)

 

با سلام و عرض تسلیت شهادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) پیامبر مهربانیها و کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ص) بر شما بزرگواران و همچنین به اعضای گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس که ان شا... این شبها تو زمزمه های نورانیشون مارم دعا کنن.

 برای مناسبت امشب خیلی دوست داشتم که کاری برای شهادت پیامبر ویا حضرت امام حسن مجتبی از این گروه بزارم تو وب ولی تو این سالها که من همیشه از سایتهای مختلف کارهاشونو جمع اوری کردم هیچگاه در این مورد کاری از این گروه ندیدم و فقط دو کار از حضرت رسول اجرا کردن که یکیش برای میلاد حضرت هست که بعدا در مناسبتش میزارم و برای امشب و در این قسمت یک کاری(با کلیک بر روی تصویر دانلود کنید) را در مدح حضرت رسول خوندن که میزارم. این کار مدح رو که از کارهای هارمونیک گروه تواشیح هست و همیشه این گروه در این کارها سنگ تموم میزارن و کارهاشون ناب و ماندگار میشه این کارشونم ناب و ماندگار شده و من خودم این کار رو هم قسمت عربی و هم فارسیشو خیلی خیلی دوس دارم خیلی بدل میشینه حتما ببینید کار زیبا و نورانی شده لذت میبرید و عشق میکنید ... این کار در اول با عربی خوندن بسیار زیبا اغاز میشود و صدای استاد بقایی با گفتن الله شنیده میشود و در ادامه بصورت فارسی همخوانی میشود و در وسط کار با هنر نمایی و صدای بسیار زیبا و نورانی استاد هادی محمدیاری تک خوانی میشود و در ادامه همخوانی فارسی و در اخر با همخوانی عربی که یک زیبایی  و نورانیت خاصی داره خاتمه میباید من خودم این کارو بحدی دوست دارم که هر چی تعریف کنم واژه در وصفش کم میاد...واقعا خوش بحال این گروه که همیشه زمزمه های نورانی نابی دارند و من همیشه بحالشون غبطه میخورم...دست مریزاد... و احسنت اعضای گروه  ناب و تک تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس کارتون درست...

از همه ی عزیزان بازم خواهش این رو دارم که اگه کارها و عکسا و خبرای این گروه رو دارن برسونن بما تا در وبمون قرار بدیم و هر نظری برای بهتر شدن وبمون دارید بگید حتما لحاظ میکنیم... راستی اگه امشب دلاتون لرزید و چشاتون بارونی شد دعایی بحال ما بیابانیها هم کنید که خیلی محتاجیم...الهم صل علی محمد و ال محمد....التماس دعا..یاعلی 38

 

 

 

عکس و تصویر شاید حرف دل امام حسن علیه السلام این باشه : در دیاری که ندارد سنگ ...

 شاید حرف دل امام حسن علیه السلام این باشه :

در دیاری که ندارد سنگ قبری مادرم

کی روا باشد که من روزی شوم صاحب حرم.....

...............................

▪️حسین گفتم و شد سینه بی قرار حسن

▪️برای اینکه حسین است سوگوار حسن

▪️محرم و صفر اندوهگین غربت او

▪️دو چشم علقمه گریان و اشکبار حسن

▪️ضریح کرببلا نقره داغ تربت او

▪️زهیر و حر و حبیبند داغدار حسن

▪️اگر چه دور و برش از حبیب ها خالی است

▪️امام ها همه جمعند در کنار حسن

▪️مزار خاکی او شد ابوترابیِ محض

▪️از آن به بعد نجف گشت خاکسار حسن

▪️عجب نباشد اگر که به روز رستاخیز

▪️حسین فاطمه برخیزد از جوار حسن

▪️برای غربت او بی قرار می گریم

▪️شبیه شمع خیالی سر مزار حسن

▪️برای داغ دو تا ماهپاره اش یا که

▪️برای لحظه جانسوز احتضار حسن

▪️برای روضه ی او با کنایه می خوانم

▪️مدینه ،کوچه،فدکنامه، گوشواره، حسن

.......................

2y2y_photo_2015-12-09_20-10-37.jpg

 

 

هر عاشقی ست در طلبت أیها الرّسول
اَلجَنَةُ لَهُ وَجَبَت أیها الرّسول

عالم هنوز تشنه ی درک حضور توست
أرض و سماست در طلبت أیها الرّسول

روشن شده است تا به ابد عالم وجود
از سجده ی نماز شبت أیها الرّسول

تو می روی و در دل هر کوچه جاری اَست
عطر متانت و ادبت أیها الرّسول

آماده ی سفر شدی و با وصیتت
جان ها اسیر تاب و تبت أیها الرّسول

گفتی رضای فاطمه شرط رضای توست
خشم خداست در غضبت أیها الرّسول

اما تو چشم بستی و یک شهر درد و داغ
شد سهم یاسِ جان به لبت أیها الرّسول

اجر رسالت تو ادا شد ولی چه زود
بی تو نصیب فاطمه شد چهره ای کبود

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 18 آذر 1394برچسب:مدح رسول, گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس, ] [ 18:20 ] [ سیرت النبی ]
[ ]

کد بارش گل رز به دنبال موس